Semester

Hej!
Ledsen för lång frånvaro, skyller helt klart på att jag vart på semester. En vecka på Rhodos var välförtjänt för kropp och huvud. Däremot var det inte alls bra för försäsongsträningen. Oj oj, mkt lathet den veckan alltså, men nu så! Nu är jag tillbaka och försöker träna ikapp det. Tappade inte så farligt mycket ändå känns det som. Jag är inte den enda som vart bortrest utan ytterligare två gäng har vart iväg. Målisarna har vart på Malta och ett annat gäng var i Alanya. Så gänget som vart hemma har starkt tränat på i tunn trupp. Men nu är vi alla hemma och tränar i färgglada tröjor och mäter vem som är brunast.
Försäsongen är verkligen igång på riktigt nu, fysträningen är inte nådig och vår tränare i tyngdlyftningen säger bara "Lägg på mer vikt". Axlarna värker av alla frivändningar och flåsorna i händerna är blodiga. Det ska vara tufft att spela handboll. Imorgon är det Malinträning som gäller klockan 10.00 i Axvall, sjukt rolig och jobbig träning där vi bara jobbar med vår kropp som vikt.  Träning som är ny för i år som jag verkligen tror kommer göra nytta.
image description
Blodiga blåsor efter frivändningar - älskade försäsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0