Damhandboll.blogg.se

Min tanke med bloggen

Funderingar på att börja en handbollsblogg drog väl egentligen igång när jag första gången var inne på Caperio Tumbas blogg som skrivs av Sara Lindroth. En snygg, välskriven blogg med mycket hjärta. http://caperiotumbadam.blogg.se/ Jag älskade att läsa om deras matcher, vad hon tyckte om resten av
lagen i vår serie osv. En blogg för oss handbollsnördar alltså!


Nu vill jag starta min egen, förhoppningsvis hittar jag någon som kan göra min blogg lika snygg rent designaktigt, men så länge får det räcka med mina ord och tankar. Det kommer antagligen till största del bli som en träningsdagbok för min egen del, där jag får skriva av mig. Lite referat från våra matcher och tankar och reflektioner från resten av Damallsvenskan. Misstänker att det säkert kommer smita in lite funderingar kring andra serier, landslag osv, men det är väl egentligen bara ett plus? :)


Jag vill vara noga med att poängtera att det jag skriver är mina högst personliga åsikter och behöver inte representera lagets eller min förenings åsikter.


bild lånad från wikipedia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0