Träning nummer 2

Vad skönt det är att börja komma in i rutiner igen alltså. 18.30 - 20.30 fyllt med handboll och styrka! Jag har precis kommit hem från träningen och käkar kvällsmat, ska blogga lite och sen blir det duschen o sängen, är helt slut efter två träningar och då har vi bara mjukstartat än. Är lite nervös faktiskt för vad som komma skall ;)

Dagens träning började med brottarfys med Malin. Mycket skratt och kluriga övningar. Men samtidigt ger den massor och efter en halvtimma är man helt slut. Felicia gick loss med kameran och jag hoppas jag kan få några bilder att bjuda på här i bloggen. Själva handbollsträningen bestod av mycket skott och spel. Några godbitar från dagens träning:


- Kims tröja blir sönderdragen precis över bröstet!
- Mörken fixar böteskassan med värsta junistudsen ever!
- Frida Strand vet allt om vakuum "För jag har faktiskt vart Kemilärare!!"
- Elins förhållande med killen handlar om att ge och ta. Elin tar och han ger ;)


Sen så var vi igång igen såklart, den eviga böteslistan. Varje säsong börjar med att jag är ansvarig för den, runt jul så tappar jag bort den, får massa skit av laget och någon annan tar över den. I år har Frida Mörk tagit över ansvaret och haft vissa problem med att fylla i den. Hon var lite osäker på vad hon skulle ge sig själv i böter för att hon tog fel matchtröja i kvalet t.ex. Men nu är den tillbaka i mina händer för sammanfattning.  Men med tanke på hur mycket vi missat i år så får jag nog ta och fylla i lite extra på oss allihopa :)
image description
Resultatet kan ni få imorgon. Jag misstänker att det kommer vara Frida S, jag eller Ellen som tar hem det i år! och duktigast måste nästan Anna eller Jennie ha vart... Men vi får se, Imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0